Je to venku!

Držím v ruce autorské výtisky a cítím závrať. 


Nikoli nad knihou, ale nad tím, že přicházím sama k sobě. Probouzím se z hlubokého spánku, který netrval jednu zimu, ale několik let. Lezu ven z nory. Mám pocit, že nikdy předtím jsem se neocitla v takovém bodě. Jaro barví moje myšlenky do pastelových odstínů, všechno kolem se vlní, pociťuju napětí a zároveň uvolnění a jako lačný divák, jako dítě, jež něco spatří poprvé, sleduju červenou niť, která mě dovedla až sem, do tohoto jara, do tohoto okamžiku.

Přeji knize šťastnou cestu ke čtenářům. Včera jsem ji zahlédla v knihkupectví Kanzelsberger, ale k dostání je také v e-shopu

Více o knize se dočtete zde.

Ukázku z knihy, která popisuje magii přípravy pizzy v troubě na dřevo, si můžete přečíst
zde.

Komentáře

Oblíbené příspěvky